Conclusie
De patiëntevredenheid is stabiel. De medische behandelingen zijn van een goede kwaliteit getuige de constante positieve beoordelingen. De cijfers van 2021 zijn vrijwel gelijk aan die van 2020. 95% van de patiënten geeft aan grotendeels of helemaal vertrouwen te hebben in de deskundigheid van de zorgverlener waarvan ruim 86% aangeeft helemaal vertrouwen te hebben. Ruim 90% ervaart dat er goed geluisterd wordt door de arts, waarvan 80% vindt dat er helemaal goed geluisterd wordt.
Dit mag ook worden gezegd over onze organisatie, de kliniek wordt ervaren als zijnde patiëntvriendelijk en efficiënt, waarbij de behandeling in de kliniek als vlot en prettig wordt beschouwd. 95,4% van de patiënten ervaart de balie afhandeling goed tot zeer goed, 91,3% van de patiënten ervaart de telefonische afhandeling goed tot zeer goed en 80% van de patiënten heeft geen of een maximale wachttijd van 10 minuten in de wachtruimte. 83% van de patiënten heeft deze wachttijd als goed tot zeer goed ervaren.
De belangrijkste kernpunten van Centrum Oosterwal; de kwaliteit van zorg en de persoonlijke behandeling van patiënten, zijn nog steeds op een hoog niveau, hetgeen mede is terug te vinden in de waarderingen van de patiënten.
Zonder concessies te doen aan de hoge kwaliteit van geleverde zorg, waarbij de patiënt te allen tijden centraal staat, is de wijze hoe Centrum Oosterwal zorg verleent een verrijking van de medische zorg in Noord-Holland.